psycholoog cuijk

Klachtenregeling

Indien je een klacht over ons hebt zijn er de volgende mogelijkheden om dit kenbaar te maken.

Je kunt je klacht, als je dit wil, met je eigen psycholoog bespreken. Mocht je dit om wat voor reden dan ook niet willen, dan kun je je wenden tot één der praktijkhouders (Esther of Frank) of een andere psycholoog naar keuze binnen onze praktijk. In beide gevallen zullen wij proberen samen met jou tot een oplossing te komen. We streven ernaar om dit altijd op redelijke termijn te doen; in ieder geval altijd binnen 14 dagen.

Mocht je bij onze eigen medewerkers onvoldoende gehoor vinden voor je klacht, dan bestaat de mogelijkheid om je klacht te deponeren bij een externe klachtenfunctionaris, die onafhankelijk van de praktijk is. Alle behandelaren van onze praktijk hebben toegang tot een klachtenfunctionaris en/of een geschillencommissie. Deze kunnen bemiddelen tussen jou en de betreffende psycholoog. Hiervoor moet je zijn op de site van onze beroepsvereniging de LVVP. Voor klachten over collega Carine Achterberg moet je zijn bij het NIP. Tot slot kun je voor klachten over Cynthia van Haaren terecht bij het SKJ.

Er is ook een mogelijkheid om je klacht te deponeren bij het Medisch Tuchtcollege. Meer informatie vind je hier.

Heb je nog vragen? Stel ze! Ook als het gaat om een klacht zullen we proberen je zo goed mogelijk verder te helpen.